Benelux, Terneuzen - februari 25, 2019 -

Benelux, Terneuzen - februari 25, 2019 - Dow Benelux bereikt morgen een nieuwe mijlpaal in de bouw van het nieuwe kantoorgebouw op het Maintenance Value Park in Terneuzen. Het eerste van de twee Dow-logo’s wordt dan op de gevel bevestigd. Hiermee is voor iedereen duidelijk zichtbaar dat het gebouw - een van de grootste kantoorruimtes in Zeeland - een Dow-gebouw is.

De logo’s zijn 5 meter breed bij 2.5 meter hoog en uitgevoerd in energiezuinige LED-verlichting. Eén logo komt aan de zijde van de Westerscheldetunnelweg en de ander aan de kant van de Innovatieweg, de hoofdweg van het Maintenance Value Park.

Terneuzen Diamond Center
Het nieuwe kantoorgebouw draagt de naam ‘Terneuzen Diamond Center’, verwijzend naar het diamantvormige Dow-logo dat al meer dan een eeuw het beeldmerk van het bedrijf is. De horizontale strepen op de gevel refereren aan het Zeeuwse landschap en de rode streep correspondeert met de Dow Diamond. Ruim achttien maanden geleden startte de bouw en de komende weken worden gebruikt om alles af te ronden voor de verhuizing van ruim 1.100 collega’s tijdens de eerste twee weken van april.